Per 1 april 2021 zijn wij gestopt met de wederverkoop van de Herinner-DIngen-Doos via Pixibox.nl

Verzending en Retourbeleid

Verzending en Retourbeleid

Levertijd

  • Verzending vindt normaal gesproken plaats binnen 1-3 werkdagen na bestelling. Afwijkingen van deze termijn zullen zsm worden gecommuniceerd, danwel bekend gemaakt via onze webwinkel, bij produkten afzonderlijk, en / of via social media kanalen.

Verzendkosten

(januari 2018*)

  • NL: € 4,95
    BE: € 7,65
    DE: € 8,99

    *Deze kosten voor verzending kunnen variëren en zijn afhankelijk van orderomvang, grootte, gewicht en verzendlocatie. Ook zijn deze kosten onder invloed van prijswijzigingen van de diensten van PostNL, en/of andere vervoer partijen waarvan Pixibox.nl gebruik maakt en zullen tijdens het bestelproces worden gecommuniceerd.
  • Nadat je bestelling wordt verzonden naar jouw klant, ontvang je een mail met daarin een track en trace code zodat je de zending kunt volgen. Deze informatie kun je natuurlijk ook doorzetten naar je klant.
  • Levering vindt, zowel in België als in Nederland, plaats via PostNL op het door de klant tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven adres.
  • Vanaf het moment dat zending aan PostNL is overgedragen, heeft Pixibox.nl geen enkele invloed op de bezorgtijd. Overschrijding van leveringstermijn, door redenen ontstaan na overdracht aan PostNL geeft de klant geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden.
  • De verzendkosten worden in het winkelmandje berekend, voorafgaand aan het afronden van de bestelling.

Ruilen en retourneren

  • Ruilen of retourneren van je bestelling is niet zonder meer mogelijk. Dit omdat onze produkten op bestelling worden gemaakt en gepersonaliseerd. (Zie Burgerlijk Wetboek (Art. 6:230p BW, onderdeel f, sub 1)
  • We vragen je bij aflevering nauwkeurig te kijken of je bestelling aan de overeenkomst beantwoord. Je dient hierbij altijd rekening te houden met geringe maat- en kleurverschillen van de op de internetsite, social media pagina, of in email afgebeelde producten, evenals met de natuurlijke tekening en kleuring van het materiaal. We raden je aan om dit ook aan je klant te communiceren.
  • Indien de producten desondanks niet aan de overeenkomst beantwoorden (bv beschadiging), vragen we je Pixibox.nl daarvan zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen zeven (7) werkdagen na de aflevering, althans nadat constatering redelijkerwijze mogelijk was, schriftelijk (email) en gemotiveerd kennis te geven.
  • Mocht een zending beschadigd zijn aangekomen, ontvangen we graag een duidelijke foto van de beschadiging, alsmede van de verpakking. Ook vragen we je (je klant) om de originele verpakking te bewaren. Hierin kan de bestelling dan zonodig retour worden gestuurd.
  • Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden (waaronder bv beschadiging), heeft Pixibox.nl de keuze de desbetreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten dan wel de factuurwaarde daarvan te restitueren.
  • Klant heeft geen recht om zonder hierboven genoemde redenen, de overeenkomst met Pixibox.nl te ontbinden en het produkt te retourneren.
  • In geval van beschadigde zending zijn de kosten voor het terugzenden van de producten voor rekening van Pixibox.nl.